Algemeen administratief/financieel medewerker Berchem

Onze klanten zijn actief in de vastgoedsector van Berchem. Er heerst een familiale sfeer op kantoor. Ze hebben veel parkeerplaatsen en zijn goed te bereiken met het openbaar vervoer.

Jouw verantwoordelijkheid

Als administratief / financieel medewerker ben je verantwoordelijk voor de volgende taken:

  • Je beheert de agenda van de zaakvoerder;
  • Je bent verantwoordelijk voor ontvangst, telefoon en post;
  • U kunt de factuur boeken en coderen;
  • U boekt en betaalt;
  • Je bent verantwoordelijk voor de budgetvoorbereiding en opvolging van het investeringsproject;
  • Je stelt een tussentijdse verklaring op;
  • Bij het Sociaal Secretariaat Salaris kun je terecht met de volgende personen.

Jouw profiel

  • Je hebt een diploma of bachelor in boekhouding en fiscaliteit en / of een gelijkwaardig diploma met relevante werkervaring;
  • Je spreekt vloeiend Nederlands en kunt goed aan de slag in het Engels en Frans;
  • U kunt zich in korte tijd aanmelden;
  • U bent een nauwkeurige werker.

Onze aanbod

Na een succesvolle overgangsperiode voorzien we je van een interessante en afwisselende fulltime of 4 / 5e functie met een vast contract. Op basis van de opgedane ervaring kunt u rekenen op aantrekkelijke salarispakketten.

https://www.vindazo.be/vacatures/administratief-financieel-medewerker.html